Fishing in the rain!!!





Efter ett 8 timmars pass på jobbet var jag, christian
och Kerstin från jobbet o fiskade! =)
Det duggade lite lätt, men de säger att de är då de nappar som bäst hehe!
Kerstin bor ju här så hon visste vart vi skulle så vi bara hängde på.
Vi körde en bra bit sen parkerade vi jämte en stor sjö
o då tänkte vi här ska vi fiska, men ikke!
Vi skulle ge en liten bit sa hon.
Den här lilla biten var 30 min i träsk,stenar o jord, fyfan!
I uppförsbacke desutom! Herregud kändes som att man aldrig skulle komma fram.
När vi väl kom fram ställde vi oss på en stor sten i fiskade haha!

Det var bara Kerstin som fick fisk! hehe
Efter ett tag började de o ösregna!
Då började vi packa ihop, o fyfan gå tillbaka den vägen igen.
Nu när det har regnat ännu mer!
Herregud var helt genomblöt!!!
Kände i mina skor hur vattnet rörde sig varje steg jag tog!
Det var en vandring, klättring o fiskning på samma gång hehe!

     

     



Yes jag var lite lätt fuktig när jag kom hem haha!
Usch jag som hatar att vara i regn, de är så äckligt o klibbigt! haha!

Nu ska jag laga mig något varmt =)

Börjar 08:00 imorgon,
måste cykla imorgon, tusan! hehe
Jag hoppas verkligen inte att regnar,
då har jag inga skor att ta på mig efter den här dagen =/

bye bye
take care so will I

Kommentarer
Postat av: Katarina

Fortfarande snö på toppen ser jag ! Så fina får! hehe Åt hon upp fiskarna? Inte många minuter kvar nu hehe. puss / mamma

2009-07-08 @ 23:14:41
Postat av: myself

Ja det finns lite snö på vissa ställen, eller de högre fjällen! Ne vi fick dom haha! hon tyckte väl synd om oss haha! Ne de är de inte, snart Grattis till mig haha

2009-07-08 @ 23:33:53
Postat av: Anonym

haha mina byxor är ju såååååååå fina

2009-07-09 @ 17:41:44

Här gör du mej glad:

Please enter your name:
Kom ihåg mig?

Your E-mail: (publiceras ej)

Your own blogadress:

Make a comment:

Trackback
RSS 2.0