...frikkin work!!!



Idag blev jag nästan tokig!
Men de är bara att försöka att hålla sin lugn med ett leénde på läpparna.
Asså jag ensam i receptionen
o ta hand om gäster som ska äta, boka hytter o rum, svara i telefon,
ta betalt av kiosk, mat o hytter o rum!
O idag kom allt samtidigt!!!
Det var verkligen inte roligt asså, jag ville bara gå ut o sätta mig på en bänk.



Senare kom det en buss från Latvia som hade reserverat
både rum o hytter, o de var så himla otrevliga!
De skulle ha allt på en gång.
Höll på att bli tokig!
Usch ingen bra dag för lilla Nicolina,
för stressigt o samtidigt ha tandvärk =(
Jag slutade klockan 23:00, gick över tiden med en timma,
o imorgon har jag frukost klockan 8!
Jag är fortfarande uppe i varv men måste snart sova.

O när de gäller Norrmänn o mat,
herregud säger jag bara!
De vill att maten ska komma på en gång.
Hade en gäst idag som frågade mig vad är dagen middag idag.
Så svarade jag sommarkottlet.
Då sa han jaha ok, men vilken rätt går fortast för vi har brottom!
Jag sa jag kan fråga kocken men jag antar att de är dagens!
Så jag gick iväg, var borta i 20 sekunder,
kommer tillbaka o han var redan borta!


Kommentarer

Här gör du mej glad:

Please enter your name:
Kom ihåg mig?

Your E-mail: (publiceras ej)

Your own blogadress:

Make a comment:

Trackback
RSS 2.0