Good morning!



God morgon!
Sitter nu på jobbet, har frukosten vakten.
Igår kvæll var jag på lite kalas.
Kerstin på jobbet fyllde år så hon firades med mat o dricka!
Jag kom hem efter klockan 01:00 inatt så idag kænner jag mig helt slut!
Den svenska killen som jobbar hos hos han åkte hem igår,
han trivdes inte alls och hade hemlængtan som jag hehe.
Eftersom han har åkt så børjar det en ny tjej hær idag =)
Få se va de ær før prick hehe!

Jag har fått reda på att jag måste jobba till den 6:de augusti,
det ær om 8 dagar kvar! Så jag hoppas att jag ær hemma den 7:de =)
O idag kommer min mamma o lillsyrran hem från semestern!
Hoppas ni har haft en bra resa!

Nu kom de massa mjølk o skit som jag måste lægga in på kylning, hehe!
Sen ska jag æta lite frukost, børjar bli lite smått hungrig.

bye bye
take care so will I

Kommentarer
Postat av: katarina

Hejsan!!

Hemma igen, skönt men samtidigt tråkigt att komma hem till detta väder när man hade 43 grader varje dag, men ibland var de också för mycket. Tycker att de är lite tråkigt att du ger upp, eftersom jag vet att du så gärna ville resa, men trivs du inte så förstår jag. Vem vet, jag kanske kommer och hämtar hem dig hehe. Ska bli så roligt att ses nu, de var ju ett tag sen, saknat dig mycket!!!

Love you // mamma

2009-07-29 @ 19:55:02
Postat av: myself

Halloj! Jo men jg pallar inte vara hær faktiskt...

ja de hade varit trevligt! puss puss!

2009-07-30 @ 08:55:35
Postat av: Katarina

hej igen! hehe

fick ditt vykort idag, blev jätteglad. ses snart!!!!!!!! puss / mamma

2009-07-30 @ 21:33:22

Här gör du mej glad:

Please enter your name:
Kom ihåg mig?

Your E-mail: (publiceras ej)

Your own blogadress:

Make a comment:

Trackback
RSS 2.0