I made my choice



I made my choice!

Jag kanske ger upp för lätt,
jag kanske borde ansträngt mig mer.
Men jag är faktiskt ändå stolt över mig själv!
Jag har gjort mitt bästa när de gäller jobbet.
Jag har ändå stått ut i 1½ månad på en plats där du inte kan göra ett skit.
Stått ut med hemlängtan och att inte kunnat äta o sova normalt...
För mig är det inte värt att stanna kvar.
Kommer jag ångra mig?!
Varför skulle jag ,om jag inte trivs?
Mina resa kommer inte bli av,
det är himla tråkigt!
Men jag har lärt mig att pengar får än inte alltid att må bättre!



De jag jobbar med bor jag oxå tillsammans med,
och tyvärr börjar detta gå ut över dom.
De märker att jag inte trivs o säger själva att de vill ha mig kvar
men känner jag såhär är de bättre jag åker hem.
De är himla snälla o har förståelse =)

Så idag har jag berättat att jag måste fara hem,
att jag inte längre kan stanna pga att jag känner mig instängt.
Jag sa att jag vill göra ett bra jobb men de gör jag inte sålänge jag känner såhär!
De tycker iallfall att jag varit väldigt duktigt på jobbet o de glädjer mig.
Jag vet inte hur länge jag måste stanna, tills de hittar någon annan som
kan ta min plats, men kanske upp till 2 veckor. Vi får se!

Nu har jag testat på detta o fjällen var ingenting för mig!
I made my choice

Kommentarer

Här gör du mej glad:

Please enter your name:
Kom ihåg mig?

Your E-mail: (publiceras ej)

Your own blogadress:

Make a comment:

Trackback
RSS 2.0