It was almost a great day =)





Idag har de varit en helt ok dag, om inte mer än ok =)
Ganska härlig känsla måste jag sig.
Knappt något stress på jobbet!
Kanske för att de började regna idag hehe!
Usch har hört att de ska regna hela veckan, fy va tråkigt!

Eftersom de kommer en ny tjej till oss,
som ska bo med mig o Tova har vi fått in en ny säng i vårt sovrum,
så nu har vi 3 sängar i ett litet sovrum o de känns inte direkt kul.
Men tyvärr har tyvärr inget val!
Vi har försökt att möblera så bra de går.
Lyft sängarna fram o tillbaka hehe!
Men fick till de ganska ok iallfall, ser ju dock inte så trevligt ut haha!
Får la ta en bild imorgon så ni kan se hur det blev =)

Eftersom inget direkt har hänt idag så har jag inte så mycket att berätta.
Imorgon jobbar jag kväll igen 15:00 - 23:00 idag efter de 08:00 - 16:00.
Det är faktiskt ganska strängt, känns som att man inte alls har någon ledig tid.
Men så är de väl att vara sommarjobbare antar jag, hehe!

Strömmen gick några gånger idag på jobbet,
jag måste säg att de var så skönt när allt var så tyst o stilla
de minuterna =) Idag sov jag sååå länge, vaknade vid vid 12:30 =)
åhh så härligt att sova länge, finns de något bättre?
Föressten vet ni vad?!
Igår fick jag höra utan Tova att de berättade att de
tyckte att jag var väldigt duktig igår på jobbet!

Jaha så vad händer i Sverige då?
Ingen som har lite skvaller för mig? hehe!

bye bye
take care so will I

Kommentarer
Postat av: Katarina

klart att du är duktig!! Visste dom inte det? haha



Puss puss // mamma



ps. kommer du ihåg Nennard? Han begravdes idag, så hemskt, usch, fan man blir rädd.

2009-07-07 @ 01:47:42
Postat av: myself

alla vet, men inte många som vågar säga något =P haha! jasså..ojdå...tråkigt!!!

2009-07-07 @ 02:20:06
Postat av: elin

skvaller? njae, kan inte påstå dte händer mkt här!!

men du behöver inte vara avundsjuk på vädret iaf:P för här e det molnigt o regnar till o från, suck!!

2009-07-09 @ 10:35:48
URL: http://cinderella.mittspejs.se

Här gör du mej glad:

Please enter your name:
Kom ihåg mig?

Your E-mail: (publiceras ej)

Your own blogadress:

Make a comment:

Trackback
RSS 2.0