Nicolina´s Birthday today!!!





Idag är man 23 alla redan!

Vaknade idag av att min rumskomptis Tova
väckte mig med " ja mår hon leva" klockan 06:00!
Så hade hon en kaka med ljus på =)
Så himla mysigt!
Sen fick jag ett litet paket med en ljus rosa ljuslykta som ni ser på bilden!
Jag blev så glad så!

När kocken kom til jobbet idag höll jag på att moppa golvet i matsalen.
Han gav mig en kram o sa grattis =)
Så på skoj sa jag, ska vi ta en whisky o fira lite? haha!
De har ju ingen alcohol på de stället, de är lite smått
religösa av sig, hehe!
Men efter 5 min kommer han med ett vinglas med whisky i.
Klockan var 11:30!
Hahaha! Så där stog jag o moppade golv o drack whisky på arbetsplatsen
på förmiddagen. Han sa de är tur att den andra chefen inte är här idag =P
Så där ser man, trodde jag aldrig skulle hända!
Lite ovanligt men himla trevligt!

Min tandvärk eller tandköttvärk eller va de är,
är lite värre idag =(
O inget fint väder har jag på min födelsedag.
Det var de enda jag önskade mig hehe!

Idag ska jag nog bara sova o städa inget annat,
Johan o de kommer imorgon.
Vill gärna att de ska se lite normalt ut här haha!

bye bye
take care so will I

Kommentarer
Postat av: Katarina

Oh, så fint gjort av dom,dagen blev lite bra då ialla fall. Grattis igen och många pussar o kramar / mamma

2009-07-09 @ 16:56:13
Postat av: lillsis

grattis syster min! hoppas du får världensbästa födelsedag för det förtjänar du!

många pussar från lilla mig :)

jag älskar dig syster!

2009-07-09 @ 17:40:02
Postat av: myself

Hej!!! va gulliga ni är!!! <3 puss!!!!

2009-07-12 @ 00:13:06

Här gör du mej glad:

Please enter your name:
Kom ihåg mig?

Your E-mail: (publiceras ej)

Your own blogadress:

Make a comment:

Trackback
RSS 2.0