Roadtrip!





Idag blev de en tur till västlandet,
har åkt ca 40 mil idag, o ca 5 mil av de var i tunnel! hehe!
Åh jag har sett flera vattenfall, yey! Precis de jag var ute efter! =)
Jag fick syn på ett stort vattenfall som vi stannade vid,
det var 612 meter långt!
Såg dock inte de hela 612 meterna, för de började typ bakom ett berg.
Men fint var de! Har nog faktiskt aldrig sett vattenfall förut,
så jag var väldigt nöjd måste jag säg!

Den högsta toppen vi var på med bil var ca 1.300 meter över havet.
Vi stannade även till vid en Park med ett slott på,
det var ganska mysigt faktiskt!
Massor med gamla stora träd o olika växter.
Det var väldigt skönt att komma ut från byn över en dag!
Men jag önskar att de var vägen hem istället även om jag har haft en fin dag.

Idag åkte mammsen o lillsis på en liten semester =)
Hoppas ni får det massa trevligt!

     

     

Efter den här dagen med lång biltur är jag helt slut,
ögonen är så trötta efter allt tittande hehe! Men visst är de fint?!
Har verkligen sett många olika slags landskap idag.



bye bye
take care so will I

Kommentarer
Postat av: Katarina

Hej gumman! Hoppas du fick mitt sms att vi var framme i Ivanovo. Allt ok med oss, har ar jattevarmt 32 grader ska de bli idag och i morgon ska de bli 40 grader s'ger dom. I dag ska vi aka till Pancevo o fixa de jag kom for. Fina vattenfall hehe, ingen bild pa slottet.? Ha de sa bra sa hors vi, alla halsar. Puss o Kram/ mamma o Sandra

2009-07-21 @ 09:51:51
Postat av: myself

hej! jo jag fick meddelandet! hoppas de gick bra för sandra att flyga! oj vilket härligt väder ni måste ha =) verkligen avunsjuk!slottet är de vita huset haha! vilket slott... =( inget speciellt ju hehe. Ha lite kul för mig oxå! pusspuss!

2009-07-21 @ 14:45:10

Här gör du mej glad:

Please enter your name:
Kom ihåg mig?

Your E-mail: (publiceras ej)

Your own blogadress:

Make a comment:

Trackback
RSS 2.0