confused...



Dagarna går otroligt fort när jag sover men otroligt långsamt när jag inte sover.
Så när jag inte jobbar så sover jag ganska mycket, hehe.
Förstår inte jag är typ konstant trött,
Oxå väldigt trött på detta stället. Inte mycket här som passar hur jag är som person.
Som sagt idag är jag ledig o de är lite bättre väder faktiskt!
Men har ingen större lust att göra något, är bara så trött.



Jag känner att jag snart måste bestämma mig för hur jag ska göra!
Ska jag stanna längre eller inte?!
Jag vill inte stanna längre, men ändå vill jag ut på en resa.
Ska jag resa så måste jag stanna.
Men jag kan säg att jag redan är sjukt stolt över mig själv att jag
klarat mig själv så här länge! Även om det inte är lätt,
även om jag tänkter varje dag - när ska jag hem...
Kanske ingen ide att tänka så mycket utan mer bara göra något åt de!
Men först bestämma sig hehe!
Ursäkta mig, jag känner mig bara så nere och förvirrad.

bye bye
take care so will I

Maybe I should just leave Norway and go home

Kommentarer
Postat av: Cecci

Klart du ska stanna! Du får hitta en kul hobby när du inte jobbar. Charlie började träna crossfit när han var iväg. Det verkar kul. kanske nåt. du blir lite piggare iallafall. Eller måla mer, du är ju jätte duktig. Kanske ha utställning där uppe o få nåt sålt. Snart är du hemma, tiden går ju egentligen rätt fort.. o sen RESA!! kramar Cecci

2009-07-21 @ 18:14:08
Postat av: myself

Jo jag vet att jag egentligen borde de,

men de ær inte lætt hehe!

Men tænker att de inte ær vært att stanna hær om man inte trivs eller så. kram!

2009-07-22 @ 21:30:16
Postat av: Cecci

Jag förstår att det inte e lätt.Men tror du inte att du skulle ångra att du inte fullföljt det du påbörjat.Det är ju ändå så kort tid i livet o en erfarenhet. Kämpa på! Kram

2009-07-23 @ 11:46:59

Här gör du mej glad:

Please enter your name:
Kom ihåg mig?

Your E-mail: (publiceras ej)

Your own blogadress:

Make a comment:

Trackback
RSS 2.0