skit väder...





Det är så dåligt väder här idag,
bara regnar o regnar.
Har varit helt grått på himmelen hela dagen =(
Det är så dimmigt här att jag knappt ser några fjell, lite läskigt!
Har jobbat i frukosten i två dagar nu o haft ca 50 pers som har
ätit, usch! Stress rakt igenom...
O jobbar även frukost imorgon igen.
Så idag är jag helt slutkörd! så trött,
bestämde mig innan för att vila på soffan o sov visst
i 2 ½ timma... o nu är klockan snart 23:30.

Då undrar man lite om jag ska lägga mig direkt i sängen
eller om jag ska vara vaken ett tag o bli ännu tröttare
så jag kan somna med en gång sen...?!

Igår brände jag mig på jobbet o idag skar jag mig
när jag skulle plocka in varor som kom på morgonen.
Skar mig på en knasig vagn som jag höll på att bli tokig på,
man kan säg att den inte ville jag som jag ville, hehe!
Undrar vad som kommer hända imorgon,
var kommer jag skada mig på, haha!

Som ni vet har vi fått igång tv:n här =)
Eller de var ju faktiskt Johan som fixade de när han var här!
Han kan vara så duktig ibland!
Asså de första jag såg på tv var Beck! yey, hehe!
Vi har 2 svenska kanaler, 4an o 2an.
Inte de bästa kanalerna men de funkar helt klart!
Det jag vill säg med de här, är att Tv är underbart! hehe.

Varje dag på jobbet så har vi en Dagens middag,
o de är olika från dag till dag.
Men vissa rätter kommer väldigt ofta.
Så idag var de Köttkaker (köttbullar) haha!
Med potatis, sallad o brunsås.
Men jag bad Kocken att laga lite pommes istället!
Är redan så jävla trött på den där kockta potatisen,
är som potatisen man får i skolan, fy!
Så för mig blev de pommes med sallad o masssa vitlöks dressing =)

Jag sitter här nu med datorn i fönstret o ser ut över de tråkiga vädret,
o önskar mig sommar imorgon!
För jag tror att de kommer att bli oväder här inatt.
Jag som är lite rädd när man hör vinden på natten genom rutan,
eller regn som studsar runt, hehe!
Det har Johan märkt, när de händer brukar han säg:
- gumman du behöver inte vara rädd, du är ju inte själv!
Det saknar jag, de skulle jag vilja höra idag =)

bye bye
take care so will I

Kommentarer

Här gör du mej glad:

Please enter your name:
Kom ihåg mig?

Your E-mail: (publiceras ej)

Your own blogadress:

Make a comment:

Trackback
RSS 2.0