äntligen hann jag med att sola en timma =)





Gick o la mig lite för sent igår,
o vaknade flera gånger inatt om min jädra tand som
jag tycker kan komma ut nu!
Så ja....jag försov mig!!! =/
Skulle börja jobba klockan 06:30 men då cyklade jag hemifrån!
Aj aj aj inte bra Nicolina!
Tur att jag inte skulle vara själv på frukosten idag iallfall.

Idag kom den nya killen som ska börja hos oss,
 han är från Helsingborg hehe.
Han är ganska trevlig.
Jag fick i order att visa honom var han skulle bo o så!
Han verkade inte tycka om sitt nya krypin haha!

Idag var de massa sol,
när jag koma hem så tog jag en filt o satte den här på uppfarten
o la mig o solade en timma =)
De är knappt inha här som har riktiga trädgårdar,
så man får sola på gatan eller vid sjön.
Men jag var för trött för att ta mig dit kände jag!
Men fyfan, de var fullt med myror på hela gatan!
Usch de klättrade överallt på mig, höll på att bli tokig!

Som ni vet har jag ätit pasta med pastasås o korv i några dagar,
men idag blir de ändring!
Istället för korv blir de bacon =) haha!
O kanske en grillad majskolv.
Inte kul att äta samma helatiden,
men inte mycket man kan göra när allt är svindyrt!
Men när jag fyller år då jävla ska jag äta allt gott! =)

Nu håller min mage hoppa ut ur kroppen så hungrig är jag! =P

bye bye
take care so will I

Kommentarer
Postat av: Alexandra

snygga jeans du har =) Puss

2009-07-04 @ 21:44:57
URL: http://beteendeveterskan.blogg.se/
Postat av: myself

Nämen tackar =)

2009-07-05 @ 20:42:07

Här gör du mej glad:

Please enter your name:
Kom ihåg mig?

Your E-mail: (publiceras ej)

Your own blogadress:

Make a comment:

Trackback
RSS 2.0