Raining days...



Halloj folket!
Idag och imorgon är jag ledig,
Har tagit de lugnt, varit nere i byn lite, tittat tv o ätit lite godis hehe.
Det bar regnar helatiden! Hela himmelen är helt vit och kallt som bara den!
Va har ni för väder då?

Förresten! Ni vet att om att vår balkong höll på att renoveras
och den är klar sedan 2 veckor tillbaka =)
Johan skickade över bilder men jag har glömt att sätta ut de.
Vad tycker ni, de ser väl ganska mysigt ut =)
Jag längtar att få sätta mig där!

  

I Augusti händer de lite grejer!
Min brossa fyller 20, min nära vän Andreas blir pappa och
jag o Johan firar 5 år!
Så nu får de se till att skaffa en ny på jobbet,
så jag kan åka hem för Augusti månad tänker jag inte missa! hehe.

bye bye
take care so will I

Kommentarer
Postat av: katarina

Oh, så fint o mysigt det blev,

2009-07-29 @ 19:56:48
Postat av: myself

Javisst! dit vill jag nu!!! hehe

2009-07-30 @ 08:56:06
Postat av: cissi

åhhh så mysigt =) Nu kan vi sitta där igen och tjabba som gamla goda tider =)

2009-08-06 @ 23:31:00
URL: http://kivvi.blogg.se/

Här gör du mej glad:

Please enter your name:
Kom ihåg mig?

Your E-mail: (publiceras ej)

Your own blogadress:

Make a comment:

Trackback
RSS 2.0