have no happy words



Idag har det varit hekt underbart väder,
o såklart har jag jobbat.
Ska även jobba frukost imorgon, men börjar 06:30!
Usch alldelles för tidigt! haha!
Gjorde ordning frukost idag till imorgon,vi har 50 pers som ska äta =/
Det tog sin tid o jag gjorde en del fel!
Men hur jag ska jag veta om jag inte gjort de innan
o när de inte berättar för mig exakt hur jag ska göra.
Åhhh blir tokig på de stället ibland.

De enda positiva idag va att en del gäster berömde mig =)
Tycker att jag är himla trevlig o glad tjej, yey!
O att de tycker att jag är flink (duktig)
Roligt att höra de utav gästerna faktiskt!
Då blir man ganska glad faktiskt!!!

Men vet inte hur de på jobbet tycker att jag jobbar,
jag hoppas ju verkligen att de tycker att jag är duktig,
men ingen aning! Ingen som direkt sagt något...
Jag gör en del fel, o de är ganska jobbigt!
Saker som egentligen är ganska självklara.
Men de kan vara så svårt med språket =(
Många gånger som jag inte känner mig tillräckligt bra.
Idag blir det att försöka lägga sig tidigt om jag ska orka med 50 gäster.



Jag får iallfall besök den 10:de juli =)
Johan, hans syrra o hennes pojkvän kommer o hälsar på.
Hoppas det blir trevligt, ska bli kul med sällskap!!!
Så jag har tagit ledigt 3 dagar vid den tiden,
o nu får jag straffet att jobba 10 dagar i rad tills den 10:de =(
aj aj aj..kommer vara helt slut!
Skulle ju behövt någon dag ledig iallfall tycker man.
Asså visst tiden går snabbare här om man jobbar,
men man blir ju helt slutkörd!

Nog om jobbiga o tråkiga saker hehe!
Jag är nog perfektionist på att berätta om tråkiga saker =P
Nu ska jag laga lite mat, magen börjar kurra en massa!
Det blir pasta med pastasås o korv,
det jag redan har ätit 3 gåner nu haha!
Men de är de enda jag har hemma,
har inte råd att köpa mycket mer haha!!!
Så kommerni hit så vet ni redan vad ni får till middag =P

Vet ni vad? jag såg världens största hare idag på väg till jobbet haha!!!
Den var skit stor! O hoppade skit högt =)
Tyvärr har jag ikke sett några renar ännu.
Tror jag måste vandra upp på något fjäll för att se dom,
De hänger väll mest runt med samerna, hihiii!
Eller kanske mer samerna som hänger med de =P

bye bye
take care so will I

Kommentarer

Här gör du mej glad:

Please enter your name:
Kom ihåg mig?

Your E-mail: (publiceras ej)

Your own blogadress:

Make a comment:

Trackback
RSS 2.0