Free from work - 3 days!





Ledig i 3 dagar, semester ju!!! hehe!
Igår fick jag en födelsedagspresent på jobbet =)
Vi har en Tysk som jobbar på jobbet som tidigare har varit med i ett band
i nästan 20 år, o hon gav mig en skiva när hon sjunger, kul!
Igår kom Johan hit, både mamma o pappa skickade med lite mat o godis till mig.
Kan man få bättre presenter, hehe!
Så tusen tack mammsen o pappsen!
O alla andra i familjen!!!



Idag har vi promenerat nästan en mil!
Visat mitt jobb o lite annat fint.
Så idag är jag helt slut, men väldigt trevligt har de varit!

Vet ni vad?!
Jag har lyckats sluta bita på mina naglar igen,haha!!!
Och jag har äntligen skaffat mig ett Norskt mobil nummer =)
Vill ni veta va de är så kan jag skicka på msn eller nåt.
Om jag ringer er på ett fast nummer (hem nr) betalar jag 0,79 kr/min,
Ringer jag mobil så betalar jag 2-3kr/min,
Om ni ringer mig betalar ni samtalet som kostar2-3kr/min.
Så de är inga stora kostnader =)

Vi har äntligen fått igång kanaler på tv:n,
jag har varken sett film eller tittat på tv i över en månad nu,
usch så tråkigt. Men tydligen kan man klara sig utan de oxå!
Så ikväll tänkte jag somna till någon film =)

bye bye
take care so will I

Kommentarer
Postat av: Katarina

Hej!

Roligt att du blev glad för det jag skickade, men du, gör te av de så fort som möjligt för tycker du om de så måste jag plocka mer och det måste jag göra nu för dom blommar snart över.

Ha de så bra på dina lediga dagar med Jee!!!!!!

Puss o kram // mamma

2009-07-12 @ 10:15:03
Postat av: Anonym

hm, vart tog min kommentar vägen "hallå " ??? snyft

2009-07-12 @ 11:19:05

Här gör du mej glad:

Please enter your name:
Kom ihåg mig?

Your E-mail: (publiceras ej)

Your own blogadress:

Make a comment:

Trackback
RSS 2.0