Give me a beer!



Nu har jag äntligen slutat jobba!
Det var ganska mycket idag hela dagen,
men det klarade jag ganska fint tyckte jag hehe!
Men så varmt de var där...
Solen kom idag när jag började jobba igen, så typiskt!

Idag träffade jag den första Filippinaren haha!
Hon och 3 andra åt middag, o när jag serverade de
tänkte jag att hon är nog från Filippinerna.
Man kan se de på vissa personer, och jag de så klart rätt!
Yeah! Sen gav hon mig 100 kr i tips haha!
Det behövde jag verkligen hehe, så de var ju tur att jag började prata med henne.

Idag fick jag någon slags älgbiff med pommes o gooood sallad!
Det ar smaskigt, sen bjöd kocken oxå på en bananasplit =)

Tog väldigt lång tid för mig att somna igår,
tänkte massa massa, men komer typ aldrig fram till något.
Jag vill ju bara härifrån egentligen , men samtidigt vill jag resa!
Så himla svårt....o jobbigt!

Min lön kommer vara försenad någon vecka pga skattekortet!
Herregud blir tokig, jag som behöver pengar!
Som tur kan jag få lite förskott från min lön.

Det var hur mycket disk som helst idag, tog aldrig slut!
Åh jag har så ont i armarna efter allt bärande från disken.
Får väl försöka tänkte positivt, att jag kanske får lite muskler hehe!
Jag funderar starkt över att gå ner till baren o ta en öl utav min hundring =P
Måste unna mig något friskt o gott efter en stressig dag!
Jag har tandvärk oxå idag!!! Det verkar vara en visdoms tand som vill hoppa upp!
Ahhh...inte direkt skönt! Ännu en anledning till att ta en kallt öl haha!
bye bye
take care so will I

Kommentarer
Postat av: cissi

Jag hoppas verkligen att du tog den där kalla ölen :P För den tycker jag att du verkligen förtjänar :)

2009-07-02 @ 19:32:48
URL: http://kivvi.blogg.se/
Postat av: myself

De gjorde jag !!!! =)

2009-07-02 @ 23:34:28
Postat av: johan

Blev glad av det sista samtalet :O)

2009-07-21 @ 14:58:46

Här gör du mej glad:

Please enter your name:
Kom ihåg mig?

Your E-mail: (publiceras ej)

Your own blogadress:

Make a comment:

Trackback
RSS 2.0