aj aj aj...dyrt!!!



Kom precis hem från affären, var tvungen att köpa mig något att äta =)
Så tog jag bild på de huset jag bor i =)
Min ingång är dörren jämte den röda bilen,
så lägenheten går till den andra dörren,
sen resten av huset bor det en familj.
Har inte sett de ännu för de är tydligen på semester.

Man vill ju nästan gråta när man ska betala vad man har handlat,
helvete var dyrt de är! Värre än Hemköp ju haha!
De här köpte jag för 170 Norska kr.
Tvättmedel, grillkorv, bananer, 2 frallot, rostadlök o ett litet skinkppaket!
Rånad som sagt!
Men vill man inte svälta så måste man hehe!
Nu ska jag laga lite pasta med korv =)
bye bye
take care so will I

Kommentarer

Här gör du mej glad:

Please enter your name:
Kom ihåg mig?

Your E-mail: (publiceras ej)

Your own blogadress:

Make a comment:

Trackback
RSS 2.0