Alone In Norway



Idag jobbade jag lite mer än 8 timmar,
kom upp till mitt rum satte på datorn o tog en kaka,
och tänkte nu då?!
Vad sak man göra? Ut o gå själv är ju inte speciellt skoj!
Idag har vi haft 50 pers som kom för att äta buffé =)
Det var ganska stressigt med all disk o så, men de gick fint!
Imorgon kommer även 40 ungdommar som ska vara här tills på fredag,
om jag fattat rätt ska de ha undervisning är med skolan.
Hoppas snorungarna sköter sig =P
Vet aldrig vad 15 åringar kan ställa till de med haha!



Har pratat med min lillsyrra o mammsen idag över Skype =)
Väldigt bra program för mig som sitter här i ensamheten!
Asså det är så tyst här att jag bara hör mig själv andas,
vill ju ha lite livat! hihihi!

Igår natt när jag tog min sista cigg vid 3 tiden,
såg jag världens största måne! Det var så mysigt =)
En stor rund måne över ett berg som lös så starkt
fick mig att längta hem!

bye bye
take care so will I

Kommentarer

Här gör du mej glad:

Please enter your name:
Kom ihåg mig?

Your E-mail: (publiceras ej)

Your own blogadress:

Make a comment:

Trackback
RSS 2.0