bar, öl, internet





Har flyttat in i lägenheten nu,
de känns som om man kommer in i "that seventeen show"
gammal o skabbigt typ haha! =(
O tyvärr inget internet, men de kanske går att fixa, hoppas de!
Slutade klockan 22:00 idag, kom till lägenenheten o visste inte vad jag skulle göra.
Så jag gick ner till den enda baren som finns här o bad om en öl och
frågade om de har trådlöst internet... oh yes! De hade de,
Jag hade redan förberett att packa ner min mini laptop i handväskan haha!
Lördag idag o de sitter 7 pers i baren,,,smockat ju! haha!
Imorgon börjar jag klockan 10.00, borde sova nu egentligen.
Men jag är ikke trött än....

Idag gick jag till jobbet, tog hela 40 min!
Snacka om attt jag var trött efter att ha gått 40 min i uppförsbacke!
O sen jobba 8 timmar....men de gick!

Sitter här nu fortfarande med min öl på baren,
o folk tittar o undrar säkert hur gammal är hon egentligen,
o varför sitter hon där med en liten rosa dator hehe...
Lite smått pinsamt faktiskt, men vadå jag känner ingen o ingen känner mig =P
Mat affären här stängde 22:00 samma tid som jag slutade,
o jag är hungrig! O de serverar ingen mat här på baren!
Så jag får försäka mätta mig med min öl och sen ta en varma koppen
när jag kommer till lägenheten eller paprika chips!
Har lite kvar sen mamma var här =)

bye bye
take care so will I

Kommentarer

Här gör du mej glad:

Please enter your name:
Kom ihåg mig?

Your E-mail: (publiceras ej)

Your own blogadress:

Make a comment:

Trackback
RSS 2.0