Flyttat idag, högre upp....



Hej folket!
Idag har jag o Tova den nya tjejen på jobbet flyttan in till en lägenhet.
Det är en två, vi delar sovrum och så har vi ett ganska stort mysigt
vardagsrum, kök o stort badrum med badkar =)
Så imorgon ska jag bada, hehe!
Nu bor jag högre upp så nu har jag ännu mer utsikt!
Men mer uppförsbacke =( haha!
Man måste ha starka ben om man ska promenera här =P
Vilken jag inte har! Men de kommer väll.
hm,,,jobbat idag mellan 14:00 - 22:00, min dag på jobbet
var sådär, mycket att göra, stressigt!

Jag hoppas att jag kommer att trivas bättre här nu
i den nya lägenheten!
Men de märker vi om ett tag.
Här finns ju internet med, YEY!
Men dock med väldigt dålig signal...



Såg tidningen idag,
va hände med Michael Jacksson??!!
Usch, tycker de är rätt tråkigt faktiskt.
Förstog inte allt som stog i den Norska tidningen,
så tänkte nu läsa Aftonbldet hehe =)

Snart närmar vi oss min födelsedag den 9:de juli.
Som jag tyvärr får fira ensam på fjället.
Om det skulle vara någon som vill skicka mig ett kort =P
Så är adressen:
Co/ Nicolina Nilsson
Hovden Fjellstoge
Lundane
4755 Hovden

bye bye
take care so will I

Kommentarer
Postat av: Katarina

hej!

Så fin bild på dig! Du låter mycket gladare nu, hoppas du trivs bättre. Synd att du inte messade mig när du loggade in i går, hade så gärna velat chatta lite med dig, det var ju några dagar sen sist. Saknar dig!!!!!

Ja, jag tycker också att det var jätte tråkigt när man hörde om Michael Jackson, hemskt, han var ju så ung!! Här är väl allt som vanligt förutom att vi har fått jätte fint väder. Nu ska gå Andersbergsrundan med hundarna. Hoppas vi hörs snart. Saknar dig Puss o Kram // mamma

2009-06-27 @ 06:23:03
Postat av: myself

Jag loggade in så sent igår, tänkte att du sov.

Tack ,aj bilden blev inte så tokig =) puss o kram!

2009-06-27 @ 11:44:00

Här gör du mej glad:

Please enter your name:
Kom ihåg mig?

Your E-mail: (publiceras ej)

Your own blogadress:

Make a comment:

Trackback
RSS 2.0