I´m not so strong as I need to be





Har haft o har en sån stor hemlängtan idag!
Jag åkte upp hit för att jobba, tjäna lite pengar o så.
Men de är inte lätt utan några vänner eller familj,
att inte kunna hitta på något.
Jag är fast i en liten jävla by med 350 invånare o finns inget att göra.

Som person är jag väldigt sällskapssjuk
o älskar att ha folk runt om mig o kunna omgås när jag vill.
Detta är min svagaste sida verkligen!
Att vara själv, känner mig så himla lätt ensam!

Jag vet att jag är här för att jobba,'
tänkte spara ihop till en resa för mig själv.
Men man måste oxå kunna ha lite roligt tycker jag.
Tänk er själva, jobba med ett stressigt jobb,
vara i köket lyfta o flytta tunga saker högre upp än dig själv.
Inte lätt att vara liten o lätt hehe!
Jag försöker verkligen tänka positivt o frammåt för att kunna
uppfylla min resa.
Men att sitta här framför datorn varje dag för att man inte har något annat
att göra...då längtar man hem!

Det är helt enkelt inte min dag idag, hehe.
Allt känns så ensamt


bye bye
take care so will I

Kommentarer

Här gör du mej glad:

Please enter your name:
Kom ihåg mig?

Your E-mail: (publiceras ej)

Your own blogadress:

Make a comment:

Trackback
RSS 2.0