I´ts a new day



Somnade väldigt sent igår men de gör inget eftersom jag börjar kl 14:00 idag.
Igår gick solen ner bakom berget, så mysigt!
Hela himmelen var rosa =)
Tog bild men blev inte som i verkligenheten...

Igår kom det en gäst som skulle sova i rummet jämte mig,
en kille på 31 år o kom från Schweitz.
Satt i köket vid samma bord i 1½ timma utan att någon sa något.
Men eftersom jag är så sällskapssjuk av mig så började jag o prata.
Han var ganska trevligt, men kunde knappt någon Engelska så det var ganska svårt!
Men vi försökte komunicera så bra vi kunde,
Det var bara trevligt för mig att ha någon att prata med hehe!

Idag tidigt imorse åkte han,
jag log o sov, när jag kom ut till köket hade han skrivit några rader på
ett kaffefilter haha!



Nu ska jag fixa mig för jobb....tråkigt....
Ha en bra dag!

bye bye
take care so will I

Kommentarer
Postat av: Katarina

haha.......undrar var Rob är nu hehe.

Hoppas det kommer att bli bra i lägenheten, då har du ju den lilla baren du kan gå till och lära känna lite folk.

Puss & kram // mamma

2009-06-12 @ 22:44:01
Postat av: Katarina

oj, såg nu att han heter inte Rob, but who cares

hahahaha.



puss puss igen

2009-06-12 @ 22:45:57
Postat av: myself

Tråkigt som fan i lägenheten, så ensamt!

Sitter just nu faktisk på baren tog en öl o frågade om de hade trådlöst internet o de hade de hahaha!!! en öl 58 norska!!!!!!!! pussas!!!

2009-06-13 @ 23:41:01
Postat av: Katarina

Hej!

Kul att du gick till baren som jag sa att du skulle göra. Bra att dom har Internet. Pratade du inte med någon?

Puss // mamma

2009-06-14 @ 21:22:59
Postat av: Alexandra

haha uppraggad på en gång. det är den kära gamla nicolina som jag känner igen =P Puss

2009-06-15 @ 11:24:14
URL: http://beteendeveterskan.blogg.se/
Postat av: myself

eftersom jag hade med mig min dator dit, så var det några norrmänn som ville att jag skulle kolla vädret på nätet haha! o så pratade jag lite med bartendern! det var allt.

Uppraggad på en gång ja! hahahaha!

2009-06-15 @ 17:15:00

Här gör du mej glad:

Please enter your name:
Kom ihåg mig?

Your E-mail: (publiceras ej)

Your own blogadress:

Make a comment:

Trackback
RSS 2.0