I`m so tired...



I`m so tired!
Igår jobbade jag från 14:00 - 21.30
och på idag igen klockan 08:00 - 16:00
Fy fan helt slut idag..
Promenerade 3,5 km till jobbet
 och just ær jag på jobbet o sløsar lite på nætet hehe!
Idag har jag hand om fukosten o receptionen alldelles sjælv.
osså ær de førsta gången!
Hur kan de sætta ut mig såhær førsta gången?!
Jag menar blir de massa fel så blir de, hehe!
Inget jag kan gøra något  åt om jag inte varit med frukosten tidigare, ikke sant?

Just ja, Glad midsommar allesammans!
Usch ja...hær sitter jag ensam på fjællen på midsommar,
inte de roligaste men desværre har jag inte val.
Har ætit våfflor till frukost idag =) åh mums!
Tænkte snart snatta lite mer frukost, hihii!



Nær jag slutar jobbet idag tænkte jag sætta mig hær i tv-stugan
som de kallar de, och surfa lite på min dator.
Så om ni har tid o vill snacka lite "so be online"

Igår sa kocken till mig nær vi slutade
- Nicolina, du kan sitta på mig?
Jag tænkte va fasen menar han!
Vadå sitta på dig?....
så jag sa - haha! va vad menar du? sitta på dig?
Efter ett tag så førstog jag!
Han menade att han kunde køra mig hem!!!
Så knasigt allt kan bli ibland nær man inte førstår hehe!
Ne, nu måste jag fortsætta jobba...
plocka lite disk, koka lite kaffe o fylla på frukosten!

bye bye
take care so will I

Kommentarer
Postat av: cissi

hahaha ^^

2009-06-23 @ 19:52:35
URL: http://kivvi.blogg.se/

Här gör du mej glad:

Please enter your name:
Kom ihåg mig?

Your E-mail: (publiceras ej)

Your own blogadress:

Make a comment:

Trackback
RSS 2.0