My place in Norway



På min lediga dag har jag inte gjort så mycket,
vaknade vid 11:30.
Tänkte inte ställa klockan, utan sova ut o det var gott =)
Har iallafall handlat lite mat idag och tagit lite bilder på lägenheten!
Man kan säg att de kanske är 50 kvm eller nåt.

     

     

Som sagt delar jag sovrum men en annan trevlig svensk,
men gött att ha ett riktigt kök o vardagsrum o badrummet är ganska stort =)

Idag blir de pasta med pastasås o en grillad majskolv =P haha!
Tänkte jag skulle sola idag för en gångskull när man är ledig!
Men då är de extremt mycket moln...ahhhh! Tråk!
Inte kul att vara så himla blek.
Har även pratat med min lilsis på Skype idag =)
Åååh man vill ju bara hem när man pratar med sina kära!

Imorgon är jag oxå ledig,
tänkte gå en lång runda om jag orkar hehe!
Eller är de någon som har lust att hälsa på mig kanske? hehe

bye bye
take care so will I

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Oj du har ju en riktigt mysig lägenhet =) Antar att du trivs bättre i denna än i den förra =P Såg att du hade ringt på skype, sorry att jag missade det. kram kram

2009-06-29 @ 21:06:12
URL: http://beteendeveterskan.blogg.se/
Postat av: Nicolina

Ja den är inte så dum! Men finns ingen frys =( !!!

Jag trivs mycket bättre, men känns oxå konstigt att sova i samma rum med någon som man inte känner så väl hehe. kramar!

2009-06-29 @ 21:24:52
URL: http://leeelooo.blogg.se/

Här gör du mej glad:

Please enter your name:
Kom ihåg mig?

Your E-mail: (publiceras ej)

Your own blogadress:

Make a comment:

Trackback
RSS 2.0