pls give my sun tomorrow!



Klockan är snart tidig morgon,
o här sitter jag i fönstret o tittar ut mot bergen o läser
lite skräp på nätet hehe.
Det var full fart på jobbet från början till slut!
Usch helt slut idag!!!
Men imorgon är jag som sagt ledig,
jag hoppas på de bästa vädret för jag hade äntligen tänkt
mig att sooola! =)
Jag har gottat i mig, chips o lite karameller nu,
åååh så gott de var! Har knappt ätit något godis i Norge.
Jag som äter något sånt nästan varje dag annars =P



Det är ganska ljust ute nu...
Måste lägga mig annars kommer jag aldrig somna
i detta ljusa väder.
Förresten jag har sjukt ont i axlarna!
Behöver så mycket massage, ge mig nu!!! =)
Allt är så strängt här för lilla mig =(

bye bye
take care so will I

Kommentarer
Postat av: Katarina

Hej!

Stackars dig o dina axlar, hade gett dig massage om jag vore där! Du måste ta hand om dig o vara rädd om dig!! Puss o kram // mamma

2009-06-29 @ 07:56:39
Postat av: myself

ja de är lite synd om mig faktiskt hehe! pusspuss!

2009-06-29 @ 13:21:11

Här gör du mej glad:

Please enter your name:
Kom ihåg mig?

Your E-mail: (publiceras ej)

Your own blogadress:

Make a comment:

Trackback
RSS 2.0