sett mig omkring hihii



Då var det Måndag idag, o jag är ledig!
Igår jobbade jag 10 timmar =/ Sen blev de middag hos kocken på jobbet,
det var trevligt! Han bor i ett jätte mysiigt hus, helt nybyggt.
Men massa gamla möbler o saker, jätte fint!

Idag har jag gått runt lite i samhället,
var inne i en sovernir butik =)
Även ätit lite pizza! hela 80 norska kr för en liten pizza!!!
O nu sitter jag på ett bibliotek med trådlöst internet haha!


Den här bilden ritade jag inatt,
de är kockens bil haha! Hur grymm som helst =)
Hon som jobbar här på biblioteket kanske ska stänga snart för hon är sjuk säger hon,
så jag kanske inte stanar så länge här...
Så efter detta har jag ingen aning vad som händer!
Kanske gå ner till Kiwi butiken o köpa mig något äta till kvällen.
Igår kväll när jag kom hem fick jag en stor hemlängtan o även idag morse.
Men vill jag resa så måste jag ju stanna här...tråkigt men sant!

Så hur har ni det mina vänner o familj???

bye bye
 take care so will I

Kommentarer
Postat av: cissi

Heej min vän! Jag har det bra här hemma, börjar mitt vik på sjukhuset i morgon.. Inte så jätte roligt men :P Jag blir lite ledsen när jag läser hur du har det där uppe.. =( Att du längtar hem o så.. önskar det var något jag kunde göra.. =( Puss o kram

2009-06-16 @ 20:27:25
URL: http://kivvi.blogg.se/
Postat av: myself

Tjena!!!

hærligt att høra!

Ja,trodde inte de skulle kænnas så ensamt hær...

Men vad ska man gøra...inte lætt men jag førsøker!

De enda du kan gøra ær att skriva lite på min

blogg som du nu har gjort hehe =)

pusspuss!!!! miss uuuuuuuuu

2009-06-20 @ 09:01:55
URL: http://leeelooo.blogg.se/

Här gör du mej glad:

Please enter your name:
Kom ihåg mig?

Your E-mail: (publiceras ej)

Your own blogadress:

Make a comment:

Trackback
RSS 2.0