boring day....feel lonely



Asså herregud säger jag bara! Vilken lam dag de är!
Ingen sol när man är ledig, bara massa moln o regn.
Usch har inte gjort något alls förutom att surfat på datorn känns det som.

Vet inte om jag ska gå ner o handla något att äta eller om
jag ska äta samma sak som igår..hm?
Eller kanske ta ett gott långt bad =)
Imorgon börjar jag jobba igen, skönt de men samtidigt så mycket stress!!!
Den här bilden tog jag när jag promenerade en dag...



Börjar längta massor till olika saker!
Massage, currygryta, lösgodis, filmer, korvstroganoff, fest!
Och mycket mer, hehe!
Inte lätt att komma harifrån när man är här för att jobba.
O jag behöver lön! hehe! Att ha ont om pengar i Norge är svårt =P
Känns som att de inte är en så bra dag för mig,
tycker typ allt är negativt o dåligt idag!
Hade känts så mycket bättre om jag bara hade kunnat få sola lite!
Eller åkt hem! haha!

Hm, min pappa hålller på att bygga en ateljé,
undara hur det går? Hur långt de har kommit?
Någon som vet? =P

bye bye
take care so will I

Kommentarer

Här gör du mej glad:

Please enter your name:
Kom ihåg mig?

Your E-mail: (publiceras ej)

Your own blogadress:

Make a comment:

Trackback
RSS 2.0