Tomorrow early I´m gone...



De ringde idag från Norge=)
Jag frågade om hur vädret va o de sa att igår hade de frost!!
Och att det snöar idag!!! Ah, jag som inte gillar snö! =P
Usch....dax att ändra sin packning lite....
Vinterjacka o varma kläder, trodde inte det var så kallt ju.
Ingen jätte hitt att behöva använda varma kläder redan.
Men inget man kan göra hehe. Så nu har jag packat 2 stora resväskor!



Imorgon tidigt vid 05:00 åker jag bort från Halmstad...
Kommer kännas väldigt ledsamt faktiskt men oxå spännande!
Min kära mammsen ska köra upp mig =) yey!
Vi kommer nog få en trevligt resa, men sorgligt när
hon lämnar mig däruppe =(
Så vi har laddat våra kameror för fullt hehe!
Vi kommer ta en massa fina bilder!
O hoppas de inte dröjer så lång tid innan jag kan lägga upp de här.

Här har ni en hemsida från där jag ska jobba och vara:
www.hovdenfjellstoge.no

bye bye
take care so will I

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Blä för snö...men kul att det äntligen bär av. Lycka till nu massa puss

2009-06-03 @ 20:08:39
URL: http://beteendeveterskan.blogg.se/

Här gör du mej glad:

Please enter your name:
Kom ihåg mig?

Your E-mail: (publiceras ej)

Your own blogadress:

Make a comment:

Trackback
RSS 2.0