free day from work!





Det är världens solsken ute idag o jag är äntligen ledig idag
efter att har jobbat 7 dagar i rad!
Just nu sitter jag på ett Café tog mig en Daim glass som kostar hela 23 norska!!!
Att man kan bli pank genom att äta en glass hehe.

Jag o den nya tjejen ska nog bo tillsammans,
men kanske flyttat till en lite större lägenhet,
hoppas på att det är en tvåa som man får ett eget rum.
Igår firade de midsommar här!
Och vi jobbade båda två, slutade runt 22:30.
Sen promenerade vi till Badplatsen där de skulle tända en stor brasa
och ha en massa aktiviteter o så.
Men vi kom så sent att de nästan bara var glöd kvar utav brasan haha!
O knappt inget folk! Så himla tråkigt.
De enda jag vi gjorde va att ta lite bilder =)


Vet inte vad jag ska hitta på idag,
men funderat på att gå runt o fota lite vid sjön =)

bye bye
take  care so will I

Kommentarer
Postat av: Katarina

hejsan!

Hoppas allt väl med dig. Går det bra med den nya tjejen? Var ska ni bo? Är det bättre väder nu?

Messa mig nästa gång du är inne på msn!!

Puss o kram // mamma

Miss you!!!!!!!!!

2009-06-25 @ 19:29:58

Här gör du mej glad:

Please enter your name:
Kom ihåg mig?

Your E-mail: (publiceras ej)

Your own blogadress:

Make a comment:

Trackback
RSS 2.0