My brain can never rest...



Hur ska jag förklara min dag mer än ordet stress!
Hinner bara sitta ner när jag äter...
Fick iallfall riktigt god mat idag =)
Kyckling med någon slags friterad potatis, aldrig sett något liknande men gott var de!
O en god sallad till med vitlöksdressing!
Har idag checkat in 2 personer till Hytt och rum!
Duktiga Nicolina, det gick fint!
Har även städat 2 hytter, en stor o en mindre.
Imorgon är jag dock ledig, kanske promenerar till mat butiken Kiwi för att hitta något käk!
Men inna jag lagar mat ska jag fan stänga att brand alarmet!!! haha!
Ni som läste min blogg för några dagar sedan vet att jag utlöste de genom att värma upp soppa!
'
...Nu har mina tankar börjar rulla igång igen...
Om jag stannar här till Oktober o fått ihop lite pengar,
så blir det nog en resa! =) Eller det ska bli de!
1 - 3 månader i Asien hade varit najs!
Då vill jag till en Ö som heter Palawan, där de spelade in Robinsson =)



Har värmt upp mitt rum o tvättat av mitt smink,
nu ska jag dra för gardinerna och bädda ner mig själv!
O sooova länge =)

Hur ska jag veta om jag gör rätt eller fel?
Vad är det jag saknar?
Hur kommer det sig att de blivit såhär?
Allt har gått för långt?
...Jag vill bara mitt eget bästa...
Hur vet jag vad jag vill?

bye bye
take care so will I

Kommentarer

Här gör du mej glad:

Please enter your name:
Kom ihåg mig?

Your E-mail: (publiceras ej)

Your own blogadress:

Make a comment:

Trackback
RSS 2.0