...första jobb dagen...






Idag åkte mammsen hem =(
De var väldigt jobbigt....lämnade ju mig här ju!!! =P
Du kan väl komma tillbaka, så vi kan fotsätta att leta efter renar! haha!
Började jobba idag kl 12:00 - 21:30!!! Helt död efter den här dagen!
Har inte jobbat på månader, så det känns!
Har iallafall varit i receptionen, köket o serverat!
Asså herregud, de snackar ju konstigare Norska än i Oslo,
fattar typ ingenting =P Känner mig som ett stort frågetecken =(

Nu blir de kakor o dator, härligt ikke sant?? =P
Börjar samma tid imorgon, så jag kan vara uppe länge!
Fick sova i Fjällstugan idag igen, gött!
Tror jag trivs bättre här än i den där lägenheten...

Igår gjorde mamma soppa, sen var vi ute o körde en sväng.
När vi kom tillbaka, skulle jag värma o äta igen.
Då går brandlarmet!!! Snälla! pinsamt ju...
Idag när jag jobbade, tog jag en snabb cigg.
De har speciella tunnor man slänger cigg i,
o jag slängde min o prang in... efter ett tag springer chefen ut
av att de brinner i den tunnan! Vafan...de var ju jag...
De rök som bara den o vi hade gäster som satt och åt precis vid fönstret!
Hm....berättade detta för mamma,
o hon sa vad kommer hända imorgon?! haha!



bye bye
take care so will I

Kommentarer
Postat av: Katarina

Var inte så glad själv när jag "lämnade" dig idag, ville bara åka tillbaka, men det hade nog bara varit värre, men nu känns det bättre efter vi chattade i kväll. Det kommer att gå jättebra för dig där, vänta bara tills du träffat renarna.......Ikke sant ?? hehe. Vi hade det roligt o mysigt eller hur? Saknar dig Love you / mamma

2009-06-07 @ 00:56:05
Postat av: myself

o jag var inte glad när du åkte...känns ensamt nu!!!

jag vill se renar o rävar!!! haha! J de hade vi verkligen! kom hit! hehe.

saknar dig oxå! loooove you!!!

2009-06-07 @ 01:42:58

Här gör du mej glad:

Please enter your name:
Kom ihåg mig?

Your E-mail: (publiceras ej)

Your own blogadress:

Make a comment:

Trackback
RSS 2.0