...Lördag...





Idag är det Lördag,
o jag och Tova var på baren en timma.
Ganska slut idag efter jobbet  o min cykel runda hem!!!
Usch! Trollen som bor här måste ha massa ben muskler!
Bra uppförsbackar helatiden, man blir ju helt slut o svettig! haha!

mm...det kommer nog bli en resa till Filippinerna tror jag,
Om det finns pengar men de hoppas jag =)
Den där Bartenderutbildningen i Thailand verkar hur kul som helst.
Men jag vet inte om jag har så stor lust att lägga pengar på de just nu.
Äsch de är ju ett tag kvar, men man måste ju bestämma sig någongång!

Man har så svåra beslut här i livet när de gäller allt!
Man måste tänka så mycket fram o tillbaka,
vill ju alltid sitt eget bästa.
Men dock inte lätt ibland.
Jag vet iallfall att jag vill resa Nu! haha!
Först träffa min familj o mina vänner sen åka iväg
o slippa tänka på tid eller pengar eller bekymmer.

Imorgon börjar jag kl 14:00,
så jag ska bara sova in till de sista minuterna tills jag måste cykla till jobbet =P
Så himla skönt! hehe.
Nu börjar snart snön på fjällen försvinna,
inte på alla fjäll men de närmaste byn.
För de sista dagarna har det varit ganska varmt =)
O de gillar vi, mer sol o värme!!!

bye bye
take care so will I

Kommentarer

Här gör du mej glad:

Please enter your name:
Kom ihåg mig?

Your E-mail: (publiceras ej)

Your own blogadress:

Make a comment:

Trackback
RSS 2.0