It´s a fucking boring day, thats what It Is



Igår kväll jag gick en sväng till baren, tänkte ta mig något varmt o dricka.
Klockan var 22:00 och det var stängt...
Asså ärligt talat vad gör trollen som bor här.
De verkar ju inte ha något liv!
Min tv i lägenheten har inga kanaler, tv:n låter titt som tätt o inget internet,
tror ni att jag längtar hem? hehe.

Var i Kiwi butiken och handlade lite juice, bananer, yogurt o värmeljus.
Tänkte tända lite ljus istället för att elemntet på hela tiden,
försöka snåla så gott det går,
samtidigt som jag köpte den dyraste juicen o yogurten.
Men magen blir glad av de godaste, hehe!



Gick upp idag vid 12:30
Packade ner innan idag för en tur på Badhuset =)
....Så var det stängt! Måndag - onsdag = Stängt!
Var har jag hamnat??!!
Jag ville bara sätta mig ner på marken och gråta,
tänkte och nu då? vad gör man om man inte ens kan bada för fan....haha
Så nu sitter jag på ett Café och tog en Dagens middag.
Det blev älgkött, potatis, sås o grönsaker.
Hm,,,inte det godaste men jag ville inte sitta i lägenheten bara...

Ni kanske, bara kanske märker att jag redan tröttnat på detta stället??!!
HAHAHA!
Vill hem till min familj o vänner, min säng, soffan o balkongen!
It´s a fucking boring day, belive me....

bye bye
take care so will I

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det där låter inget vidare, man kan ju undra vad dme gör för o roa sig i norge??.Inte träffat på ngn polare?`



kraaam

2009-06-17 @ 21:08:48
Postat av: myself

Ja de kan man ju undra hehehe.

Nopp inte träfat någon än tyvärr =/

2009-06-17 @ 21:44:18

Här gör du mej glad:

Please enter your name:
Kom ihåg mig?

Your E-mail: (publiceras ej)

Your own blogadress:

Make a comment:

Trackback
RSS 2.0