Fjällen...



Jag o mamma kom fram igår kväll =)
De är jätte fint, vi har aldrig sett något liknande!
Tagit foto som idioter, värsta turister! haha!
Sett så konstiga landskap o underbara utsikter!
Just nu sover vi i en fjällstuga där jag ska jobba,
o mamma åker tdigt imorgon bitti o lämnar kvar mig här =(
Imorgon flyttar jag till et liten lägenhet som jag ska bo i resten av tiden.
Lägenheten är ok...inte de bästa precis...
Imorgon börjar min första arbetsdag!
     

     



Vi har tagit så mycket bilder =)
Men snart åker mammsen .... kan någon komma hit?! haha!
Få se hur jag trivs här. Det är en by på 400 pers...
Väldigt litet o finns knappt ingenting! Lite tråkigt...
Eftersom som person har jag lätt för att bli rastlös, men jag hoppas
att jag hittar på något att göra och att jag inte får för mycket hemlängtan!

bye bye
take care so will I

Kommentarer
Postat av: Katarina

Så roligt vi hade, helst i Trollens land när vi letade efter Renarna som vi tyvärr inte fann, kommer nog snart o hälsar på dig, hälsa Oscar o Björnar o tacka så mycket för allt, men är dom inte snälla mot dig då kommer mamma......hehe

Puss o kram Love you// mamma

2009-06-07 @ 01:03:01
Postat av: myself

Trollensland, de var häftigt! Lovar det finns troll här! haha!..men du kan komma ändå! hehe

2009-06-07 @ 01:44:32

Här gör du mej glad:

Please enter your name:
Kom ihåg mig?

Your E-mail: (publiceras ej)

Your own blogadress:

Make a comment:

Trackback
RSS 2.0