too much...



klockan är nu 23:48.
Slutade jobba 22:30 idag.
Asså jag vet inte hur jag ska säg att det går på jobbet,
de känns som att de har för mycket förhoppningar på mig eller nåt.
De verkligen matar mig med information om allt!
Och idag fick jag stänga stället själv...
men jag fick hjälp med att räkna pengarna i kassan,
o det är verkligen skit mycket man ska göra med pengarna!
Först räkna allt, skriva iin de i datorn o trycka mass där,
o sedan ska man lämna 2500 kr i kassan o efter de ska man
lägga in pengarna i en påse där man ska skriva adress, konto nummer m.m
Asså palla....att jag redan fick stänga på bara min tredje dag!
Här gör man verkligen hur mycket som helst innan man stänger,
inte som på de Hotellet jag jobbade förut.
Där behövde jag bara släcka lampor, fixa köket, lägga undan kassa o sedan låsa.
Enkelt och lätt...men ikke här =(



Fick vara mycket i receptionen idag,
de dära snorungarna som ska vara här i en vecka köpte
glass o godis hela tiden!
Undrar om de har råd med de hela veckan haha!

Fick idag potatis, biff, sås o broccoli som middag!
Jag får luch varje dag, hur bra som helst!
Så änsålänge har jag inte gjort av med några pengar =)
Idag har det oxå haglat o regnat som bara den!
Hagel som är typ 2 cm stora...!
Tur att jag satt inne, hehe!
Men det var rätt mysigt att titta ut genom fönstret.
Fattades bara att ha någon att krama.

Jag har en tv här i fjällstugan med EN kanal!
O den kanalen finns på 15 olika ställen i tv:n...
De är typ en filmkanal tror  jag som visar typ de äldsta filmerna.
Verkligen skit kul hehe....!!! =(
Natten är nu här o jag vet inte vad jag ska roa mig med.
Ingen ide att lägga sig nu eftersom jag börjar kl 14:00 imorgon,
om jag lägger mig nu o då vaknar jag tidigt o då kommer jag tänka
precis samma sak,,,,vad ska jag göra, va tråkigt....
Hade ju inte känt sig så ensam o uttråkad om jag hade haft
någon att umgås med! De är ju de som är problemet...
Eller typ haft många vänner på skype eller nåt.

bye bye
 take care so will I

Kommentarer

Här gör du mej glad:

Please enter your name:
Kom ihåg mig?

Your E-mail: (publiceras ej)

Your own blogadress:

Make a comment:

Trackback
RSS 2.0