nothing speciall to say..





Om vi säger såhär - jag är sååå trött!
Inte van med att jobba, varit arbetslös i nästan 5 månader.
Jag sover många timmar men ändå trött.
På jobbet sitter jag bara ner när jag äter annars inte, finns inte tid!
Idag fick jag spagetti o köttfärsås, sallad o ananas.
När jag satte mig ner för att äta såg jag hur mycket mat jag hade tagit,
tänkte för mig själv detta kommer jag aldrig äta upp!
Men vet ni vad, de gjorde jag! =)

Fick stänga stället idag med o kommer göra det imorgon oxå!
Men på torsdag är jag ledig!
Ska bli skönt att vara ledig, som ni vet så gillar Nicolina att sova mycket =)
Men samtidigt har jag inget att göra när jag är ledig,
kanske blir att jag går till "badelandet" som de heter här i byn.
Gå och simma lite kan vara skönt!
Sen måste jag verkligen upp o vandra till ett berg med snö på!!!
Men det får bli när jag skaffat mig lite vänner.
Jag har tyvärr inte mycket att berätta idag, händer inte så mycket,
de ända jag kan prata om är typ jobbet...
o hur kul är de egentligen!

Nu är klockan snart 01:00,
o jag känner inte för att sova än...Ska försöka rita lite =)

bye bye
take care so will I

Kommentarer

Här gör du mej glad:

Please enter your name:
Kom ihåg mig?

Your E-mail: (publiceras ej)

Your own blogadress:

Make a comment:

Trackback
RSS 2.0