snart så...



packa, packa o packa!
Usch trött på de! Man blir ju aldrig klar hehe...
men men...har bara morgon dagen på mig sen åker jag på Torsdag morgon!
Det ni! Helt plötsligt gick tiden jätte fort, o man hinner nästan inte med något.
Jag har faktiskt tagit de väldigt lugnt de senaste dagarna,
det har liksom inte riktigt känts som att man ska åka!
Men, Here I come...



Har massa fjärilar i magen! O tror att de bara förökas, nervös!!!
Jag kommer sakna så många!!!
Ska skaffa mig ett Norskt nummer som ni kan nå mig på =)
Behöver bara en mobil telefon, någon som har en gammal att låna ut?!

Tror inte att jag kommer ha internet i lägenheten =/
...så de blir nog inte mycket skrivande tyvärr!
Men man vet ju aldrig beror på hur jag jobbar klart, så vi får se!

Ikväll blir de så lugnt det bara kan bli!
Måste ha lite lugna timmar, film, choklad och popcorn =P
Får passa på med allt gott, blir ganska snålt i Norge, hehe!
Får inte glömma att titta på Hells Kitchen o Sex and the city  haha!

bye bye
take care so will I

Kommentarer

Här gör du mej glad:

Please enter your name:
Kom ihåg mig?

Your E-mail: (publiceras ej)

Your own blogadress:

Make a comment:

Trackback
RSS 2.0