...what will I do...



Imorgon kommer de en ny tjej som ska börja på jobbet!
Yes! äntligen hehe!

Ikväll är jag lite förvirrad,
tänker massa vad jag ska göra efter Norge oom jag har lite pengar.
Tänker inte bara komma hem till Sverige o ligga på soffan efter att
ha slitit massa här på fjällen.
Så det blir ju en resa som jag redan berättat,
men nu vet jag faktiskt inte riktigt vad...
Kanske Filippinerna i ca 2 månader,
eller 1 månad bartender utbildning i Thailand..??!!
Så himla svååårt!
Allt kostar ju så mycket hela tiden!

Åker jag til Fiilippinerna i 2 månader,
o umgås med mina kära vänner hade varit drömmen, hehe!
Åka til Thailand där jag aldrig varit i 1 månads bartender utbildning,
har jag en utbildning för livet som jag kan använda!
Detta val är ganska svårt.

bye bye
take care so will I

Kommentarer

Här gör du mej glad:

Please enter your name:
Kom ihåg mig?

Your E-mail: (publiceras ej)

Your own blogadress:

Make a comment:

Trackback
RSS 2.0