work day...





Før ca 2 veckor sedan hade vi en gæst som bodde hær
som var ifrån Schweiz, han som læmnade sitt mobil nummer
och sin mail adress till mig. Han kom tillbaka idag och ska stanna en natt haha!

Idag ær det jag som stænger hær ikvæll,
så jag passar på att skriva lite nær ingen ær hær =P
Det har inte hænt så mycket,
igår tog jag en cola på baren før att ha något att gøra.
De som hænger dær o jobbar dær ær vældigt trevliga!
Idag børjade en ny svensk tjej hær som ær lika gammal som mig,
æntligen kanske man kan få lite roligt hehe!

Innan jag stænger idag ska jag stæda køket,
ta kassauppgørelse, stænga alla dørran o fønster m.m.
De som jag ær som mest øsæker på som jag vet att jag kan gøra fel
ær att rækna kassan o skriva in allt i datorn =/
Hoppas verkligen att jag gør rætt, førsta gången nu utan någon hjælp.
O sen promenera 45 min till lægenheten, usch!!!
Som tur ær de nerførsbacke =)

bye bye
take care so will I

I miss everyone so much

Kommentarer

Här gör du mej glad:

Please enter your name:
Kom ihåg mig?

Your E-mail: (publiceras ej)

Your own blogadress:

Make a comment:

Trackback
RSS 2.0