-monday-



-monday-

Har faktsikt inte gjort något alls idag, inte känt för något.
Känner mig ganska seg efter helgen och så.
Har bara spelat gamla spelet Roller Coaster,
de där man ska bygga en egen äventyrsställe med massa karuseller o sånt.
Ganska roligt faktiskt, hehe.

Min lillsyrra kom förbi idag =)
Hon fick lite kläder av mig som jag inte använder,
hon blev så glad för jackan!

Igår kväll hade jag massa ont i magen!
Svårt att sova, var uppe flera gånger inatt...
försökte rita lite, men fan hade absolut ingen fantasi.

Usch va allt känns tråkigt jus nu,
inte ens fått någon sms eller samtal idag.
De enda som har varit roligt idag är att syrran kom förbi en sväng =)

bye bye
take care so will I

Kommentarer

Här gör du mej glad:

Please enter your name:
Kom ihåg mig?

Your E-mail: (publiceras ej)

Your own blogadress:

Make a comment:

Trackback
RSS 2.0