***



Gått 1 ½ timmas runda idag!
Det var var verkligen inte dåligt för mig, hehe.
Snacka om ont i benen efter de =P
otränad som bara den....
Men jag känner mig storlt över mig själv!



Min mage blev sämre, men sen vände de till att de nästan försvann =)
Men ikväll känner jag faktiskt att de börjar gå tillbaka =(
Om jag får jätte ont inatt, måste jag åka in eller kolla upp det imorgon.
Kanske inte är magkatarr, ingen aning....

På väg hem från gå rundan gick jag o Johan till Hemmakväll
och tittade på lite filmer, o de blev att jag köpte lite gamla Disney filmer =)
Tror nog att jag ska samla på mig lite favoriter!

Jasså så världens starkaste man vann Let´s Dance!
ja, men han var la duktig eller vad säger ni?
Som sagt har helgen varit lugn,
den lugnaste på väldigt länge, härligt!

bye bye
take care so will I

Kommentarer

Här gör du mej glad:

Please enter your name:
Kom ihåg mig?

Your E-mail: (publiceras ej)

Your own blogadress:

Make a comment:

Trackback
RSS 2.0