fredag...



Blev ju lunch men mammsen och lillsis =)
Kina mat på Peking, gottans o trevligt!
Hoppas att de blir oftare.
Mamma hängde med mig när jag skulle köpa peruk till kvällens fest!
O jag måste erkänna att den blev rätt het, hehe.
Tyvärr har jag glömt kameran på festen, så jag kan inte
ladda upp några bilder =/
Senare blev de krogen, o jag älskar ju att gå ut men igår
var inte mycket roligt. Kändes ganska segt.
Var nog inte på fest humör konstigt nog hehe,
de blev att man gick hem lite tidigare än alla andra!

O idag är jag väldigt trött, helt slut i kroppen!
Förstår inte riktigt varför...
borde nog sätta igång med någon slags träning snart, men usch!

bye bye
take care so will I

Kommentarer
Postat av: Alexandra

gott :)

2009-03-23 @ 16:00:17
URL: http://beteendeveterskan.blogg.se/

Här gör du mej glad:

Please enter your name:
Kom ihåg mig?

Your E-mail: (publiceras ej)

Your own blogadress:

Make a comment:

Trackback
RSS 2.0