good day



Idag blev jag väckt av min brossa som knackade på dörren,
det var lika bra de eftersom klockan redan var 11.00!
Blev en väldigt sen kväll igår, satt ju uppe på min nya dator haha.
Sedan ringde min styvmamma och frågade om jag kunde komma in till stan =)
Så hon bjöd min kinat buffé! Så himla gott!
Vi handlade lite presenter som hon ska ha med sin till sin familj,
stog säkert inne i en väsk affär i 1 timma eller nåt.
Hilma svårt att välja när massor av väskor är på rea =P
Säger bara, tur att inte pappa var med,  hade vi aldrig kommit därfrån! hehe.



Idag bestämde Johan och min vän Lauiii att de ska spela squash,
himla trevligt tycker jag. Bra att Lauiii får ut Johan eftersom han vill ut och röra på sig
men inte direkt har någon som han trivs att träna med.
Bra Lauiii att du har flyttat hit =)

Blir nog en enkel middag idag,
frallor, väskustsallad, skagen, och massa sallad!
Imorgn blir det Fika med lillsyrran =)

bye bye
take care so will I

Kommentarer

Här gör du mej glad:

Please enter your name:
Kom ihåg mig?

Your E-mail: (publiceras ej)

Your own blogadress:

Make a comment:

Trackback
RSS 2.0