Hos mammsen hela dagen!



Min dag började med att ringa mamma och fråga
 om man kunde komma en sväng,
städade upp lite här hemma, fixade mig och promenerade till mammsen.
Usch va kallt de va och blåsit!
Försökte lyssna musik genom mobilen,
men hörlurarna är alldelles förstora för mig =(
Så de bar trillade ut helatiden, att jag höllpå att bli tokig!
När jag väl kom till affären Simmo,
ringde jag Cissi och ville gärna kolla på hennes nya lya!
Blev lite trevligt snack där, sen blev de mamma.
Åh så fina valparna är!!! Himla söta och så små!



Jag och mamma satt mest och snackade och bakade muffins =)
Sen fick jag en liten present oxå, tre svarta ljuslyktor, jätte fina!
Tänkte att jag bara skulle hälsa på någon timma, men det blev hela dagen!
Skönt att retas lite med syskonen, hehe.
Jag vinner ju oftast när de gäller min lillsyrra =P



bye bye
take care so will I

Kommentarer

Här gör du mej glad:

Please enter your name:
Kom ihåg mig?

Your E-mail: (publiceras ej)

Your own blogadress:

Make a comment:

Trackback
RSS 2.0