It´s a pink day 2day =)





Yey! Guess what? Nu har jag min rosa lilla dator =)
Den är så himla söt!
- It´s a pink day 2day -

Idag har jag bara slappat och städat lite här hemma,
o varit på OnOff o köpt min leksak haha.
Ibland känner man att man behöver något nytt,
eller känner att man är värd att få något man vill ha.
O så kände jag, därför lyxigade jag till med den här idag!
Den passar nog utmärk för det jag håller på med på en dator,
lite enklare saker som mejl, chat, spara bilder o musik.

Nu är vi inne på natteti, och snart dax för läggdax.
Lite knäckebröd och en kopp te hade suttit fint innan pyjamasen!

bye bye
take care so will I

Kommentarer

Här gör du mej glad:

Please enter your name:
Kom ihåg mig?

Your E-mail: (publiceras ej)

Your own blogadress:

Make a comment:

Trackback
RSS 2.0