Pancakes 2 day!



Yes, Pancakes till middag idag!
Massa blev de och jätte goda,
första gången som jag känner mig riktigt nöjd,
de var nästan perfekta hehe.
Fint väder idag, satte på musik
och satte mig på balkongen med en kopp te =)
De var riktigt härligt!



Dagen har oxå innehållt en del tänkade
som vanligt, jag har verkligen problem med de.
Precis som om jag letar efter problem eller nåt...
Eller att de är jag som gör problemen...

På fredag är vi bjudna till vår vän Jan som ska ha fest,
han ska iväg på en trummskola i London nästa vecka.
Kanske stanna i ett år tror jag, så nu ska han firas.
Han har ett litet tema, peruker och stora hattar =P
Få se vad man hittar på! hehe

Ne nu är jag sugen på något,
får se vad man kan hitta på något gott här hemma!

bye bye
take care so will I

Kommentarer

Här gör du mej glad:

Please enter your name:
Kom ihåg mig?

Your E-mail: (publiceras ej)

Your own blogadress:

Make a comment:

Trackback
RSS 2.0