tv,tv,tv



Ikväll blir de massa tv tittande =P
Först Charterresor sen packat o klart o till sist Spårlöst!
Alla program handlar om resor på olika sätt, me like!
I Packat o Klart handlar det om Filippinerna, yey.
Även om man vet ganska mycket redan, men det finns
hur mycket som helst att lära.
Nu har förrsten min styvmamma o mina syskon åkt,
kommer tillbaka om 7 veckor!
O jag måste säg att jag är himla avis!
Hälsade på en stund samma kväll de skulle åka
och lämnade lite sandaler, kort från sist jag var där o lite pengar
som de ska ta med sig från mig till mina vänner där nere!



Funderat lite över körkort...
måste ju! Har bara inte riktigt känt behovet eftersom jag bor soppas centralt.
Men nu börja jag känna att jag borde nog göra något åt de,
kanske passa på nu när man inte har något jobb, nu när man har tid!
Någon som vill ge mig en körlektion? hehe.

bye bye
take care so will I

Kommentarer
Postat av: Anonym

kanske finns någon som kan... Who knows! =) ;) haha

2009-03-23 @ 21:03:24
Postat av: Nice...

kanske finns någon som kan... Who knows! =) ;) haha

2009-03-23 @ 21:05:35

Här gör du mej glad:

Please enter your name:
Kom ihåg mig?

Your E-mail: (publiceras ej)

Your own blogadress:

Make a comment:

Trackback
RSS 2.0