00:11



00:11

Nu är klockan över 12 och jag känner mig inte det minsta trött,
bara lite seg i kroppen av min förkylning...
Tror oxå att jag håller på att få en vagel under ögat!!!! =/
Kommer bli så hima het med, hehe.....

Till middag idag blev de kokt potatis, stekt fisk och min goda tzaziki =)
Blev proppmätt! Men så ska det vara!
Middagen blev ganska sen idag, så det har inte blivit någon kvällsmat.
Så ja, nu håller jag på att koka ägg =P mitt i natten!



Hm...har nu bitit sönder alla mina naglar...
Jag var så duktig innan, bet inte på de i kanske 1 år!
Men nu de senaste dagarna var de svårt...o nu är de helt borta.
Brukar bli så när man har för mycket i tankarna.

Ska nu se om jag hittar några intressanta recept på nätet,
måste ha massa så man kan lära sig lite mer, de är ju faktiskt ganska roligt med mat!
De borde nog få mig att bli lite trött så man kan lägga sig snart.

bye bye
take care so will I

Kommentarer

Här gör du mej glad:

Please enter your name:
Kom ihåg mig?

Your E-mail: (publiceras ej)

Your own blogadress:

Make a comment:

Trackback
RSS 2.0