Good evening!



Idag blev det stekt falukorv, kokt potatis, brunsås och rivna morötter
tillsammans med äpple och citron =)
Mums, hur gott som helst och enkelt!

Tittat på Den rätta för Rosing, på kanal 5 - 20.00 på tisdagar.
Jag vet ärligt inte vad jag ska säg om de programmet,
tycker själv att hon inte är så himla rolig person.
Tittar på programmet mest för att vilken typ av kille hon faller,
och för att va de är för killar.
Ni som har sett de....Johan vad tycker ni om honom?! haha.
Han är ju helt knasig!!! Borde åka ut, o jag tror att han gör det nästa vecka!

Tittat oxå på Gordon Ramsys mat program,
han är ju himla duktig!
Honom skulle man ha i köket =P
Nu blir det kvällsmat!
Måste bara säg att jag älskar mat =P haha!!!

bye bye
take care so will I

Kommentarer

Här gör du mej glad:

Please enter your name:
Kom ihåg mig?

Your E-mail: (publiceras ej)

Your own blogadress:

Make a comment:

Trackback
RSS 2.0