....



En missnöjd kund bet frisören!

Ärligt talat va e detta haha.
Läste detta i Dagens Aftonblad att en kund var missnöjd med sin klippning
så hon rev sönder grejer och bet frisören för att kunden inte fick pengarna tillbaka!
Asså herregud, det finns verkligen udda människor i världen!
Detta får mig bara att skratta, hur kan man beté sig på det viset?!
Aja vissa människor vet väl hur de ska göra för att ge igen, haha!!!

Hittade lite sköna raggningsrepliker för någon som kanske behöver?!
Själv skulle jag kanske inte använda dessa eller kanske få höra, hehe!!!


Jag diggar dina persikor, och jag vill skaka ditt träd!

Det pågår ett party i mina byxor, vill du vara med?

Kan du inte komma hit, sitta i mitt knä och så pratar vi om första sak som kommer upp?

Jag har hört att man kan dö av sex, vill du dö lycklig?

Jag har mens, vill du vara min tampong?

Rösterna i mitt huvud säger att du ska gå ut med mig!

Fan det luktar fisk! Är du kåt eller är det jag som som fått napp?

Jag önskar att jag var skelögd, så ja kunde se dig två gånger.

Är du söt? eller har jag socker i ögonen?

Får jag lov? eller ska vi dansa först?

Du är ju riktigt Fis-snygg, du kan du öppna munnen så jag kan släppa mig?

Tjena kexet, står du här och smular? ska vi gå hem och baka smulpaj?



bye bye
take care so will I


Kommentarer
Postat av: Anonym

Några repliker som passar dig =) ;)



Hoppas du kan hjärt & lung räddnin, för när jag ser dig tappar jag andan...

Du är så het att du får djävulen själv att svettas...

Är ditt namn Gillette? För "You're the best a man can get"...

Om skönhet mäts i tid så skulle du vara en evighet...





bullkorven ;) haha

2009-03-12 @ 00:46:45
Postat av: cissi

hahaha " jag har mens, vill du vara min tampong?" haha vilka "raggningsrepliker" det finns

2009-03-12 @ 15:20:47
URL: http://kivvi.blogg.se/

Här gör du mej glad:

Please enter your name:
Kom ihåg mig?

Your E-mail: (publiceras ej)

Your own blogadress:

Make a comment:

Trackback
RSS 2.0