bara något...



Kyckling currygryta med broccoli och ananas med ris blev de idag =)
O glass med hallon till efterätt!
Himlans gott kan jag säg!



Tittade på aftonbladets hemsida innan,
folk som har fått med "spöken" på film.
Jag tror att det finns något spökaktigt i vår värld.
Varför skulle de inte finnas?
Vad tror ni, något som upplevt något riktigt läskigt? hehe.
Själv har jag inte gjort de, men har hört ganska mycket.
O man börjar ju undra....

Fantasin måste komma nu till mig,
vill rita, måla, teckna, vad som...
men vissa dagar är det riktigt svårt.
Kan sitta med pennan i handen i flera timmar
utan att man vet vad man ska göra.


bye bye
take cera so will I

do I miss u, or just someone, someone who cares...

Kommentarer

Här gör du mej glad:

Please enter your name:
Kom ihåg mig?

Your E-mail: (publiceras ej)

Your own blogadress:

Make a comment:

Trackback
RSS 2.0