good day...



Massa handlande idag - mat!
Har haft det väldigt tomt i kylskåpet ett tag, så det var verkligen på tiden!
Så vi bestämde med andreas att skulle köra oss till flygstaden.
Nu finns det massa gott hemma hehe!
Till middag idag blev de bandspagetti, kassler med ananas och ost över.
Har ätit de hos Cissi innan, så nu gjorde jag de själv.
Det är väldigt gott!
Alexandra min vän har hjälp mig idag med personligt brev,
hittade lite jobb i Norge som jag funderar på att söka!
Men vi får se hur det går med de...



Måste snart göra ananaspaj igen, och då ska jag bjuda cissi på de!
En riktigt ananaspaj älskare är hon, precis som jag hehe!
På fredag fyller johan 24...
Absolut ingen aning vad jag ska hitta på, inte lätt heller när man inte har pengar.
Så det blir nog något väldigt enkelt skulle jag tro.
Få se hur god min fantasi är.

Nu ska jag titta på Sex and the City,
och äta lite Cornflakes =)

bye bye
take care so will I

Kommentarer

Här gör du mej glad:

Please enter your name:
Kom ihåg mig?

Your E-mail: (publiceras ej)

Your own blogadress:

Make a comment:

Trackback
RSS 2.0